FAQ

How long is delivery?

Subject to the availability (or else identified on the website for special promo items), all orders will ship out the same day if received before 12pm, or next day if ordered after 12pm EST.

Can I change or Cancel an order?

If you wish to change or cancel an order that has not yet been shipped please contact our Customer Service team at 1-800-265-3344 anytime between 9am and 5pm Monday to Friday EST, excluding public holidays. Or send an email to navcanada@festival.net which is monitored from 7am till 10pm. Please have the order number available. If the order has already been shipped, we’ll work with you to find a solution.

What should I do if an item is received damaged or broken in transit?

Please report any delivery, quantity or quality discrepancies to navcanada@festival.net and we will replace the item(s).

What if I’d like an item that isn’t featured on the site?

Please send an email to totalrewards@navcanada.ca.  Total Rewards will work with you and Festival Promotions to understand your project and maintain consistency across the organization.

-- 

Quel est le délai d’expédition?

Les articles d’une commande reçue avant midi (HE) seront expédiés le même jour, ou le lendemain si la commande est reçue après midi (HE), sous réserve de leur disponibilité (ou des conditions spécifiées sur le site Web dans le cas d’offres spéciales). 

Puis-je modifier ou annuler une commande?

Pour modifier ou annuler une commande qui n’a pas encore été expédiée, communiquez avec le service à la clientèle au 1-800-265-3344 entre 9 h et 17 h (HE) du lundi au vendredi, à l’exception des jours fériés, ou par courriel à navcanada@festival.net (boite courriel vérifiée de 7 h à 22 h). Vous devrez fournir le numéro de la commande. Si la commande est en cours de livraison, nous tâcherons de trouver une solution avec vous.

Que faire si je reçois un article qui a été endommagé ou brisé au cours de la livraison?

Veuillez signaler toute anomalie de livraison, de quantité ou de qualité à navcanada@festival.net; nous remplacerons le(s) article(s).

Que faire si je veux un article qui n’est pas sur le site?

Écrivez à remunerationglobale@navcanada.ca. Notre équipe travaillera avec vous et Festival Promotions pour comprendre votre projet, tout en gardant à l’esprit l’uniformité de l’offre à l’échelle de l’organisation.